خرید بک لینک شرکت نرم افزار عارف رایانه

مطالب مرتبط با وب گردی

نرم افزار مطب

نوشته تصادفي

تبلیغات متنی

برچسب های پرکاربرد

آموزش دانلود از گوگل مارکت آموزش دانلود از گوگل پلی آموزش همسرداری استاتوس خنده دار اندروید 5.1 تجربه های همسرداری جوک خنده دار ساعت مچی جدید شبکه اجتماعی عکس ساعت جدید عکس ساعت زیبا عکس ساعت مچی مدل ساعت مچی مدل ساعت مچی دخترونه مدل ساعت مچی زیبا نکات همسرداری نکات همسرداری برای خانم ها نکات همسرداری برای زنان نکات همسرداری برای زن ها نکته های همسرداری همسرداری خوب همسرداری موفق پست فیسبوکی پست فیسبوکی باحال پست فیسبوکی جالب پست فیسبوکی جدید پست فیسبوکی خنده دار پست های باحال فیسبوکی پست های خنده دار فیسبوکی پست های ناب فیسبوکی

روش جدید FaceBook برای شمارش لایک ها

خانه » وب گردی » روش جدید FaceBook برای شمارش لایک ها

لایک

فیس‌بوک نحوه شمارش لایک ها را تغییر می‌دهد

like

کمپانی فیس‌بوک روز پنج‌شنبه ۵ مارس ۲۰۱۵ برابر با ۱۴ اسفند ۹۴ اعلام کرد که شمارش لایک ها را در این شبکه اجتماعی پرطرفدار به روش جدید محاسبه خواهد کرد.
فیس‌بوک این خبر را در یک پست وبلاگی اعلام کرد و نوید داد که این اقدام باعث خواهد شد شرکت‌های تجاری که در فیس‌بوک صفحه دارند تصویر روشن‌تر و دقیق‌تری از مخاطبان صفحه خود داشته باشند زیرا تا زمانی‌که “لایک”های بی پشتوانه وجود دارند داشتن چنین تصویری غیرممکن است.
در این تغییر شامل حذف “لایک”ها از صفحات دیگر کمپانی‌ها یا افراد مشهور در فیس‌بوک خواهد بود. فیس‌بوک قرار است “لایک”هایی را که کاربرانی زده‌اند که زمانی صفحه فعال داشته‌اند و حالا فیس‌بوک را ترک کرده‌اند (deactivate) یا لایک های آن دسته از کاربرانی را که حالا درگذشته‌اند از مجموع لایک‌های یک صفحه کم کند.
بنا بر اعلام فیس‌بوک٬ در هفته‌های آتی٬ مدیران صفحات موجود در فیس‌بوک باید انتظار کاهش خفیفی در تعداد کسانی که صفحه‌ آن‌ها را “لایک” کرده‌اند داشته باشند. بنا بر پست وبلاگی فیس‌بوک٬”این مهم است که به خاطر بیاورید٬ این کاهش لایک به کسانی برمی‌گردد که خود پیش از این غیرفعال شده‌‌اند.”
اگرچه ممکن است این خبر خوشایندی برای صاحبان موسسات تجاری که در فیس‌بوک صفحه دارد نباشد اما با توجه به گزارش وب‌سایت مشابل می‌توان جور دیگر به این موضوع نگاه کرد. به گزارش مشابل این اقدام فیس‌بوک می‌تواند حتی برای کمپانی‌ها سود هم به همراه داشته باشد چرا که میزان لایک ها معمولا برای مخاطبان مهم است و به محض این‌که فیس‌بوک اقدام به تغییر تعداد لایک‌ها کند بار دیگر توجه مخاطبان به تعداد لایک‌های صفحات جلب می‌شود که کمپانی‌ها می‌توانند از این موضوع سود برند.
بر اساس اعلام فیس‌بوک “لایک” کسانی که صفحه خود را غیرفعال کرده بودند ولی پس از مدتی مجددا به فیس‌بوک رجوع می‌کنند٬ در هنگام رجوع به مجموع “لایک”‌های یک صفحه افزوده خواهد شد.
فیس‌بوک٬ بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان٬ که حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر دارد،شاخصی را ایجاد کرده است که در آن میزان لایک ها یا کامنت‌ها می‌تواند به سادگی نشانگر اعتبار یک نوشته یا یک ایده باشند.


# # # # # # #

مطالب پیشنهادی

گوگل به کاربران در مورد بازدید از سایت هایی با دانلود ناخواسته هشدار می دهد

راه حل نجات گوشی خیس شده

اعدام یکی از جاسوسان اسرائیل توسط داعش + تصاویر

مشخصات Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge سامسونگ با جزئیات

پربازدید های وب گردی

Sorry. No data so far.

نظرات شما